Mindre pakker / GLS:
Mindre pakker som boligtilbehør, håndklæder, bøger, puder med mere sendes med GLS.
Større pakker / Kanstensleveing:
Større pakker såsom møbler, tæpper, lamper og skrøbelige varer sendes med levering til kansten. Når du bestiller en vare med levering til kansten påbegynder lageret en ruteplan for levering næstfølgende uge.
Hvis du eksemepelvis bestilt et møbel der er på lager i uge 1, kan du forvente levering i uge 3, da vi planlægger kørsel en uge frem i tiden for at sikre os, at du har mulighed for at være hjemme til at tage imod varen.
Mandag – torsdag: 7.30 – 15.30
Fredag: 7.30 – 13:45
Lørdag i lige uger: 10.00 – 14:45
Søndag: lukket
Har du ikke hentet din GLS pakke indenfor tidsfristen?
Hvis du ikke afhenter din GLS pakke indenfor den tidsfrist du får oplyst fra GLS, vil pakken automatisk blive sendt tilbage til vores lager. Når vi modtager pakken tilbage på vores lager vil du bilve kontaktet af vores kundeservice. Har du blot glemt at hente din pakke vil vi gensende den til dig, og du vil blive opkrævet et fragtgebyr på 29 DKK. Ønsker du ikke din pakke gensendt krediterer vi købsbeløbet minus fragtgebyret på de 29 DKK til det kreditkort som ordren er blevet købt på.
Vi har delt vores fragtpriser op i tre zoner. Vores fragtpriser afhænger af, hvor i Danmark du bor, hvor tæt befolket området du bor i, og ud fra hvor mange kørsler vi har i dit område.
Vi leverer ikke til ikke brofaste øer.
Vores chauffører er ansat ud fra danske regler og standarder og bliver derfor lønnet derefter.
Hvis du vil se hvilke fragtpriser vi har i dit område, skal du lægge de varer du vil bestille i kurven, og taste dit postnummer ind. Vi leverer efter aftale til kantsten, og det er den pris, som du vil se på din ordrebekræftelse.
Det er vigtigt at du altid tjekker din pakke ved modtagelse. Nægt modtagelse, hvis varen er tydeligt beskadiget under transporten. Har du modtaget pakken og en eller flere af dine varer er beskadiget under transport, har du pligt til at oplyse os herom indenfor 48 timer. Hvis der ikke nægtes modtagelse, eller indgives information om transportskade indenfor 48 timer, hæfter du selv for varen. Du bedes oplyse os på mail: info@casanovafurniture.dk