Levering og fragt

Varer vi har på lager:

Mindre pakker / GLS:
Mindre pakker som boligtilbehør, håndklæder, bøger, puder med mere sendes med GLS. 

Større pakker / Kanstensleveing:
Større pakker såsom møbler, tæpper, lamper og skrøbelige varer sendes med levering til kansten. Når du bestiller en vare med levering til kansten påbegynder lageret en ruteplan for levering næstfølgende uge.

Hvis du eksemepelvis bestilt et møbel der er på lager i uge 1, kan du forvente levering i uge 3, da vi planlægger kørsel en uge frem i tiden for at sikre os, at du har mulighed for at være hjemme til at tage imod varen.

 
 
Varer vi ikke har på lager:
Er en vare ikke på lager, kan du under hvert produkt se en forventet leveringstid. Denne leveringstid er den generelle leveringstid vi har fået oplyst fra vores leverandør. Vi holder dig naturligvis opdateret, hvis leveringstiden skulle overskride det forventede, du har fået oplyst på din ordrebekræftigelse.
 
 
Afhentning på vores lager i Nordhavn:
 
Du kan afhente din ordre gratis på vores lager på adressen: Kattegatvej 38 i Nordhavn. 
OBS: Du kan først afhente din ordre når du har fået besked på mail om, at din ordre er pakket og klar til afhentning. 
 
Der er mulighed for afhentning på lageret i følgende åbningstider:

Mandag – torsdag: 7.30 – 15.30
Fredag: 7.30 – 13:45
Lørdag i lige uger: 10.00 – 14:45
Søndag: lukket

 
 

Har du ikke hentet din GLS pakke indenfor tidsfristen?

Hvis du ikke afhenter din GLS pakke indenfor den tidsfrist du får oplyst fra GLS, vil pakken automatisk blive sendt tilbage til vores lager. Når vi modtager pakken tilbage på vores lager vil du bilve kontaktet af vores kundeservice. Har du blot glemt at hente din pakke vil vi gensende den til dig, og du vil blive opkrævet et fragtgebyr på 29 DKK. Ønsker du ikke din pakke gensendt krediterer vi købsbeløbet minus fragtgebyret på de 29 DKK til det kreditkort som ordren er blevet købt på.  

 

Fragtzoner og priser

Vi har delt vores fragtpriser op i tre zoner. Vores fragtpriser afhænger af, hvor i Danmark du bor, hvor tæt befolket området du bor i, og ud fra hvor mange kørsler vi har i dit område.
Vi leverer ikke til ikke brofaste øer.

Vores chauffører er ansat ud fra danske regler og standarder og bliver derfor lønnet derefter.
Hvis du vil se hvilke fragtpriser vi har i dit område, skal du lægge de varer du vil bestille i kurven, og taste dit postnummer ind. Vi leverer efter aftale til kantsten, og det er den pris, som du vil se på din ordrebekræftelse.  
 

 
Er din vare skadet under transport?
Det er vigtigt at du altid tjekker din pakke ved modtagelse. Nægt modtagelse, hvis varen er tydeligt beskadiget under transporten. Har du modtaget pakken og en eller flere af dine varer er beskadiget under transport, har du pligt til at oplyse os herom indenfor 48 timer. Hvis der ikke nægtes modtagelse, eller indgives information om transportskade indenfor 48 timer, hæfter du selv for varen. Du bedes oplyse os på mail: info@casanovafurniture.dk
 
 
Levering af større møbler og pakker:
Vi aftaler altid leveringstidspunktet forud for vores leverancer af større møbler og pakker. Som kunde bliver du kontaktet af vores kørselsafdeling eller fragtfirmaet forud for leveringen, hvor i aftaler nærmere om leveringsdato og tidspunkt. Det vil være muligt at lave en aftale med vores chauffører eller transportfirmaet vedr. evt. aflæsning af varer på et ikke synligt sted på adressen, såfremt ingen er hjemme. En sådan aflæsning, i eksempelvis en carport, vil altid være på eget ansvar. Hvis man ikke er hjemme på aftalte tidspunkt, og vi skal lave en ny aftale om levering, vil der blive pålagt et leveringsgebyr for den ekstra levering.
 
 
Hvis der ikke er plads på udleveringsstedet, bliver pakken flyttet til nærmeste udleveringssted, hvilket du får besked om. Opstår der problemer, kontakt da kundeservice (mindre pakker).